دیدبان

مناطق ‌ جنگی‌ غرب میزبان ۲۲کشور

مناطق ‌ جنگی‌ غرب میزبان ۲۲کشور

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در بازدید از کاروان‌های راهیان نور غرب کشور در سنندج از حضور زائران خارجی ۲۲ کشور در راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
وی با اشاره به اینکه امروز حرکت راهیان نور یک حرکت فراملی شده است، گفت: برخی از جوانان و نخبگان فرهنگی مذهبی و علمی از کشورهای مجاور و اسلامی در پی مطالعه و تحقیق از دفاع مقدس ما می‌باشند و علاقه‌مند هستند تا فرهنگ مقاومت و پایداری ملت ایران را در ۸ سال جنگ تحمیلی از نزدیک شاهد باشند.
سردار سلیمانی در ادامه تصریح کرد: امسال ۵ هزار دانشجوی اهل تسنن از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت اسکان‌ این مناطق گفت: هم اکنون ظرفیت اسکان زائران در استان کردستان ۵ هزار نفر می‌باشد که این آمار در آینده نزدیک به ۶ هزار نفر ارتقاء می‌یابد.
وی از اجرای طرح تعالی بسیج در جوار دریاچه زریوار در غرب کشور خبر داد و افزود: این طرح با استقبال کم نظیر مردم منطقه مواجه شده است که بیش از دو هزار دانش آموز اهل تسنن و تشیع را در کنار یکدیگر در تابستان امسال در زمینه مسائل معرفتی- عقیدتی با برنامه‌های شاد فرهنگی و ورزشی تربیت کرده است. این طرح در راستای ایجاد وحدت هرچه بیشتر بین هموطنان شیعه و سنی در غرب کشور طراحی و با استقبال کم نظیر مردم مواجه شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن