دیدبان

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس

افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: از جمعیت دانش‌آموزی شهر تهران، یک و نیم میلیون دانش آموز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.
عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بخشی از سرویس‌های مدارس را شهرداری، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و بخش دیگر را بخش خصوصی تأمین می‌کند، اظهار داشت: در این جلسه نرخ کرایه سرویس مدارس به ازای هر دانش‌آموز برای سواری،‌ مینی‌بوس،‌ میدل باس و اتوبوس که هر کدام کرایه مشخصی دارند و همچنین بر مبنای مسافتی که دانش‌آموز از منزل تا مدرسه طی می‌کند، از ۵ کیلومتر تا ۳۰ کیلومتر مصوب شد.
شاکری با اشاره به اینکه این نرخ‌های تصویب شده متغیر است،‌ تصریح کرد: بر مبنای پایه تحصیلی سال ۹۲-۹۳ افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس را برای سال تحصیلی۹۳- ۹۴ مصوب کردیم.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران،‌تأکید کرد: شهروندان تهرانی توجه داشته باشند که افزایش ۲۰ درصدی، سقف افزایش بوده است ، نه اینکه حتما نرخ کرایه سرویس مدارس ۲۰ درصد افزایش یابد.
عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در برخی نقاط شهر تهران،‌ برخی از مدارس پایین‌تر از این رقم و در برخی نقاط دیگر طبق همین رقم مصوب شده و در برخی نقاط شهر هم به دلیل تقاضای درخواست خدمات اضافه،‌ بیشتر از این مقدار مصوب شده با راننده قرارداد منعقد می‌کنند.
شاکری بیان داشت: موضوع تعیین نرخ کرایه ماهیانه سرویس‌های مدارس با تأیید نماینده انجمن اولیا و مربیان نماینده آموزش و پرورش استان ، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران، کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن