دیدبان

«فؤاد صادقی» با دستور ربیعی از وزارت کار اخراج شد

«فؤاد صادقی» با دستور ربیعی از وزارت کار اخراج شد

به گزارش دیدبان به نقل از نماینده، نقل از فارس فؤاد صادقی که از مدتی قبل در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت گرفته بود، چند روزی است با دستور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از مجموعه این وزارتخانه اخراج شد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با تأیید این خبر اظهار داشت: این اقدام به دنبال سؤال بنده از علی ربیعی در این زمینه انجام شده است، بنده از وزیر کار پرسیده بودم که چرا فؤاد صادقی با سوابق ضدانقلابی و محکومیت قطعی و نقشی که در فتنه ۸۸ داشته، در یکی از زیرمجموعه‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت گرفته است؟

نماینده تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: بنده همچنین از مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در این باره سؤال کرده بودم مبنی بر اینکه چرا احکام محکومیت فؤاد صادقی و عمار کلانتری (سردبیر خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد)‌ علیرغم قطعی شدن، اجرا نمی‌شوند؟ وزیر دادگستری توضیحاتی را در پاسخ به سؤال مطرح کرد اما نه تنها بنده بلکه اکثر اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز قانع نشدند و این سؤال را ملی اعلام و برای رسیدگی بیشتر به صحن علنی مجلس ارجاع کردند.

رسایی همچنین تأکید کرد: عمار کلانتری دارای ۷ ماه محکومیت قطعی است ولی حکم وی اجرا نمی‌شود که جای تعجب دارد درباره علت انتصاب چنین فردی در سمت سردبیری خبرگزاری آنا از رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز سؤال خواهم کرد.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن