دیدبان
رحیم پور ازغدی:

هنرمندان دغدغه‌مند چریکی وارد عمل شوند

هنرمندان دغدغه‌مند چریکی وارد عمل شوند

به گزارش دیدبان به نقل از آوینی، آیین افتتاحیه ترم جدید آموزشی هنرجویان و تجلیل از هنرآموزان برتر و استاد نمونه 14مرداد در مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی با حضور استاد رحیم‌پور ازغدی و جمعی از اهالی هنر و رسانه برگزار شد.
در این مراسم حمید بهمنی مدیرعامل موسسه شهید آوینی ،مجتبی امینی قائم مقام و رئیس مرکز آموزش شهید آوینی و سایر مدیران آموزشی مؤسسه به شرح برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های آتی پرداختند.
حسن رحیم‌پور ازغدی که سخنران این مراسم بود ضمن تأکید بر اهمیت رسانه و سینما و همچنین ضرورت خودآگاهی و دیگر آگاهی در این زمینه اظهار داشت: افراد دغدغه مندی که وارد عرصه هنر می‌شوند باید بدون انتظار از نهاد یا سازمانی، با هدف و انگیزه‌ای که برای خود دارند به صورت چریکی وارد عمل شوند.
وی ادامه داد: عرصه هنر و سینما می‌تواند معبد یا بتخانه باشد؛ عبادت سخت‌تر از بت‌پرستی است؛ برای بالا رفتن از نرده‌بان هنر باید هزینه گذاشت و آن هم بالا رفتن علم، مطالعه، انگیزه و معنویت است.
رحیم‌پور ازغدی بیان داشت:‌دشمن در عرصه هنر و سینما 100 سال از ما جلوتر است و این عرصه اکنون مین‌گذاری شده لذا باید با تکنیک، رشد کرد و بدون ترس و همراه با هوشیاری، محتوای اخلاقی،  اسلامی، عدالتخواه و مروج رفتار درست را با این ابزار به جامعه داد.
گزارش مشروح از این مراسم متعاقباً منتشر می‌شود.
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن