دیدبان

شما هم تولد باراک اوباما را اینگونه تبریک بگویید !

شما هم تولد باراک اوباما را اینگونه تبریک بگویید !

به گزارش دیدبان به نقل از افکار ، شبکه های مجازی این روزها به دردسر جدیدی برای سیاستمداران تبدیل شده است . باراک اوباما نیز که از زمان انتخابات سال ۲۰۱۲ بیشترین استفاده را از شبکه های احتماعی مجازی برده و توانسته بود برتری خود در میدان رقابت های انتخاباتی را از رسانه های مجازی کسب کند، این روزها با دردسر جدیدی در این زمینه رو به رو است . روز گذشته اوباما ۵۳ ساله شده و در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی از خود را منتشر کرده بود که در حال خندیدن است .
این عکس بلافاصله مورد توجه تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت اما جنس این توجه به شدت با سایر فعالیت های وی در فضای مجازی متفاوت بود . کاربران این شبکه احتماعی از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در کامنت های خود به شدت به اوباما بر سر مسئله غزه و همچنین دخالت های آمریکا در امور داخلی سایر کشورها انتقاد کردند .
با نگاهی به نظرات این مطلب که در حدود ۱۰۹۰ کامنت را شامل می شده و دقیقه به دقیقه در حال افزایش است ، می توان دید که موضوعاتی نظیر اوکراین ، جنگ غزه ، و حمایت از فلسطین در صدر این کامنت ها قرار دارد . کاربران فضای مجازی با هشتک #غزه و یا # فلسطین نظرات خود را نوشته اند و انتظار می رود کامنت های زیادی در این خصوص برای این صفحه گذاشته شود . در زیر به برخی از این نظرات اشاره شده است :
- ارسال سلاح به دولت اوکراین را که مانند نازیها با مردمش رفتار می کند متوقف کند.
- این جالب است که تعداد کسانی که به این دیکتاتور زادروزش را تبریک گفته اند چقدر زیاد است . مثل اینکه مردم نمی دانند او تا به جحال کسبب و عامل اصلی چه تعداد ترور بوده و جان چه تعدادانسانهای بی گناهی را گرفته است می دانید او چقدر به کل دنیا دروغ گفته ؟ این لبخند را هدیه ای داشته باشید از طرف اوباما به عنوان خنده اش به فراموشی های شما .
- تو قاتلی . تولدت مبارک نیست .
- مطمئنم ۹۰ درصد کسانی که به اوباما روز تولدش را تبریک گفته اند نمی دانند که از لحاظ ایدئولوژی و سیاست ، او با بوش هیچ فرقی ندارد . به همین دلیل باید گفت که هر دوی آنها را باید مسخره کرد و به کارهایشان انتقاد کرد .
- به خنده ات ادامه بده . این خنده شیطان به روی آدمها است .
- چرا برای هیتلر جشن تولد نمی گیریم در مقایسه با اوباما ، او رهبر بهتری بود !
- تو کودک کشی !
- تروریست تولدت مبارک !
- شرم بر تو باد # غزه
- تولدت مبارک آقای رییس جمهور امیدوارم از این پس عادت بد کشتن مردم را ترک کنی و کمی بزرگ شوی
- میدانی آقای رییس جمهور ؟ امسال سال ۲۰۱۴ است و تو در این سال ۵۳ ساله شده ای . باید بدانی که نژاد پرستی متعلق به سالیان سال پیش است و دیگر جایی در جهان ندارد . بنابراین نباید از رژیم های آپارتاید و نژادپرستی مثل اسراییل حمایت کنی .
- شرم بر تو باد . غزه در آتش و خون است و تو مسئول همه این حوادث هستی . تو همه این کودکان را کشته ای چطور می توانی تولدت را جشن بگیری؟
- بهتره تو روز تولدت حساب کنی ببینی تا حالا چند نفر رو کشتی آقای رییس جمهور !
- تو سگ دست آموز اسراییل هستی
تعدادی از کامنت ها و نظراتی که می توان به مناسبت غزه و کشتار وحشیانه مردم غزه توسط صهیونیستها برای اوباما گذاشت که نشانگر انتقادات به شیوه رفتار دولت او نیز باشد بدین شرح است :
Shame on you man! You are a terrorist
You are a children killer, your birthday is not happy!
#Free Gaza
You are responsible for #Gaza
Happy birthday, Satan smiles with you today!
This day is the day of Devil's rebirth!
You are responsible for what Israel do in #Gaza
Israel is apartheid #free Gaza!
Down with Israel and its advocates.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن