دیدبان

افراطیون مدعی اصلاحات ترور شخصیت را از سر گرفتند

افراطیون مدعی اصلاحات ترور شخصیت را از سر گرفتند

به گزارش دیدبان به نقل از ایلنا ، در همین زمینه محمود میرلوحی معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات و از اعضای حزب منحله مشارکت از واژه «اصلاح‌طلبان بدلی» استفاده کرد؛ تعبیری که اولین بار در زمستان ۹۱ و به هنگام اعلام نامزدی محمدرضا عارف- مستقل از حزب مشارکت- به عنوان برچسبی برای وادار کردن وی به انصراف مطرح شد. آن زمان افراطیون مدعی اصلاحات، عارف را اصلاح‌طلب بدلی، قلابی و تحریک شده نهادهای امنیتی خواندند.
اکنون میرلوحی بدون نام بردن از شخصی خاص می‌گوید کسانی دنبال به صحنه کشاندن اصلاح‌طلبان بدلی هستند تا آنها را صدای اصلاح‌طلبان نشان دهند و به همین دلیل خاتمی از حضور احزاب تابلودار و شناسنامه‌دار در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی سخن می‌گوید.
وی با حمایت از شورای مشورتی خاتمی و لزوم رفتن اصلاح‌طلبان زیر این چتر گفت: شورای مشورتی هم از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و هم از دیگر جریان‌های اصلاح‌طلب و افرادی از طیف ناطق نوری و آیت‌الله هاشمی تشکیل می‌شود و در آن نگرش‌های مختلفی وجود دارد.
احمد شیرزاد از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم نیز به ایلنا گفته است: افراد و گروه‌ها در جریان اصلاحات و شورای مشورتی برای خود جای خوبی باز نکنند قطعاً در انتخابات و نهادهای تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان کنار خواهند رفت.
یادآور می‌شود افراطیون با وجود تحقیر محمدرضا عارف و واداشتن وی به انصراف در انتخابات ریاست جمهوری (به خاطر رأی ۸ درصدی در نظرسنجی‌ها)، پس از انتخابات مدعی شدند کنار رفتن عارف، ایثار بزرگ اصلاح‌طلبان بوده و دکتر روحانی با رأی اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن