دیدبان

زمان توزیع کتب درسی دبیرستان و دبستان

زمان توزیع کتب درسی دبیرستان و دبستان

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حجةالاسلام محی‌الدین محمدیان با اشاره به چاپ یک هزار و ۲۱۰ عنوان کتاب درسی و راهنمای معلم اظهار داشت: با وجود گستردگی جامعه دانش‌آموزی تلاش می‌کنیم کتاب‌ها به موقع به دست دانش‌آموزان برسد و این امر شگفتی برخی ازکارشناسان کشورهای بازدید کننده از ایران را برانگیخته است.
وی افزود: مقرر شد به منظور رفاه حال والدین وکاهش دغدغه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، کتاب‌های پایه اول ابتدایی در جشن شکوفه‌ها و پایه‌های دوم تا ششم در نخستین روز سال تحصیلی توسط مدارس توزیع شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: به رغم افزایش قابل توجه قیمت کاغذ و خدمات چاپ، کتاب‌های درسی با استفاده از یارانه و امکانات چاپ سازمان، افزایش قیمت چندانی نداشته است.
حجةالاسلام محمدیان اظهار داشت: توزیع کتاب‌های درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریور در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز می‌شود.
وی بحث یادگیری را منحصر به محیط مدرسه و کلاس ندانسته و اضافه کرد: خانواده، اجتماع و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه سهیم هستند و برای آن که تعارضی بین آموزه‌های مدرسه و دیگر محیط های یادگیری ایجاد نشود، باید با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین بین آن‌ها هماهنگی و همسویی برقرار شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران