دیدبان

اخطار کوچک‌زاده به وزیر کار

اخطار کوچک‌زاده به وزیر کار

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، مهدی کوچک‌زاده درباره نامه اخیر قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرداری تهران مبنی بر اینکه جداسازی آقایان و خانم‌ها در محیط کاری برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است گفت: کسی که در حد قائم مقام یک وزارتخانه مفاد کنوانسیون‌های بین‌المللی را در مقابل ارزش‌های اسلامی مطرح کند، دارای حداقل صلاحیت برای پایین‌ترین مسئولیت در کشور نیست.
وی ادامه داد: اینجا جمهوری اسلامی است و اگر قرار باشد براساس کنوانسیون‌های بین‌المللی عمل می‌کردیم نیاز نبود چندین سال زحمت سختی و مقابله با اوباش را به خود بدهیم. نتیجه کنوانسیون‌های بین‌المللی اتفاقاتی است که در غزه در حال رخ دادن است و نتیجه تعهد نامه‌های آنان زندان‌های مخفی است که آمریکایی‌ها در اقصی نقاط جهان ساخته‌اند.
کوچک‌زاده اظهارداشت: آقایی که برداشته در نامه‌ای فراهم آوردن فضایی مناسب برای بانوان را مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی دانسته است.
وی با اشاره به اینکه در این کنوانسیون‌ها همجنس‌بازان را نیز به رسمیت شناخته‌اند، گفت: کسانی که بدون توجه در مسئولیت‌هایی گماشته می‌شود نتیجه آن همین است و براساس جوابیه شهرداری تهران می‌توان نام بی‌غیرتی دینی بر آن گذاشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر کار می‌خواهیم در اسرع وقت این افراد نامناسب را از پست‌های حساس برکنار کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن