دیدبان

ورود۲۰۰دستگاه اتوبوس دوکابین جدیدبه ناوگان

ورود۲۰۰دستگاه اتوبوس دوکابین جدیدبه ناوگان

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین که قرار داد خرید آنها منعقد شده ، درتلاشیم که تا مهرماه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را وارد ناوگان کنیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش حجم سفرها با اتوبوس باشیم.
وی ادامه داد: هر اتوبوس دو کابین به طور متوسط ظرفیت جابه جایی هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار هزار مسافر در روز دارد اما مساله اصلی این است که حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس های شهر تهران فرسوده هستند و اتوبوس های جدید باید جایگزین بخشی از اتوبوس های فرسوده شوند .
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: هر روزه به طور معمول ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار جابه جایی توسط اتوبوس های پایتخت صورت می گیرد که در مهرماه ۲۰ تا ۲۵ درصد به حجم جابه جایی های اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.
وی افزود: آماده سازی ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهرماه از هم اکنون آغاز شده ، چنانچه بازسازی ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در دست اجرا است .
سنندجی گفت: در مهرماه ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در سطح تهران فعال خواهند بود و پیش بینی های لازم صورت گرفته تا خطوط منتهی به مراکز آموزشی و نقاط پرمسافر در مهرماه تقویت شوند.
وی در پایان گفت: برای نوسازی ناوگان و افزایش تعداد اتوبوس های شهر تهران نیازمند همکاری دولت هستیم چرا که از سال ۸۹ تاکنون هیچ اتوبوس جدیدی از سوی دولت به پایتخت داده نشده، این درحالیست که تنها برای حفظ وضع موجود باید سالانه هزار اتوبوس جدید وارد ناوگان شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران