دیدبان

تحویل غزه به محمودعباس توهم است

تحویل غزه به محمودعباس توهم است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث غزه، گفت: متاسفانه امروز کشورهای جهان اسلام سکوتی مرگبار در این زمینه کرده‌اند و این مایه تاسف بوده که این کشورها در قبال کشتار برادران مسلمان خود واکنشی درخور شان اسلام نشان نمی‌دهند.
وی افزود: ما معتقد هستیم که ملت و مقاومت فلسطین از پس اسرائیل جنایتکار برخواهند آمد و اسرائیلی‌ها تاب مقاومت در برابر موشک‌های گردان‌های قسام را نخواهند داشت و بزودی از بین خواهند رفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه باید جهان اسلام بیدار شود و سکوت آنها خیانت آشکار به فلسطین و آرمانهای بشریت است، به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تجهیز کرانه باختری و کمک به مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: ما یک وظیفه جدی داریم و آن این است که به هر شکل ممکنی مردم فلسطین را به مدرنترین ادوات نظامی مجهز کنیم و نباید این ایده به فراموشی سپرده شود.
به گفته جوکار تجهیز فلسطین به خصوص کرانه باختری یک راهبرد کلان درحمایت از مقاومت منطقه است.
وی به توطئه آمریکا برای خلع سلاح غزه اشاره کرد و گفت: تحویل نوار غزه به محمودعباس و خلع سلاح مقاومت توهمی است که اسرائیل و استکبار جهانی دچار آن شده‌اند و قطعا چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد. مردم فلسطین خواهند ماند تا دستاوردهای مقاومت خودرا به عینه مشاهده کنند و همانگونه که خداوند وعده داده است ظلم رفتنی است و حق ماندنی.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز دولت خودگردان فلسطین سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کند و این یک شرمی است بر چهره کسانی که به مقاومت فلسطین خیانت می‌کنند و در ظاهر اشک تمساح می‌ریزند و در باطن به فکر نابودی مقاومت منطقه‌اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن