دیدبان

اجرای طرح جامع مهارت‌آموزی زنان خانه‌دار

اجرای طرح جامع مهارت‌آموزی زنان خانه‌دار

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، شهین دخت مولاوردی گفت: در راستای توانمندسازی زنان از طریق آموزش های مهارتی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نشست مشترکی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرد که مقرر شد براساس یک تفاهم نامه مشترک با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، طرح جامع مهارت آموزی برای زنان خانه دار تدوین و اجرا شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اهمیت آموزش های مهارتی برای توانمندسازی زنان و خانواده ها بیان داشت: با توجه به تشکیل کارگروه تخصصی کارآفرینی و اشتغال در این معاونت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص مدل آموزشی محصول محور در کارگروه مذکور گزارش دهد.

وی در ادامه از استقبال معاونت امور خانواده و زنان ریاست جمهوری از ارائه طرح برای اشتغال زنان فارغ التحصیل دانشگاهی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد.

مولاوردی افزود: باتوجه به اینکه برنامه ریزی زنان خانه دار از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته، برنامه ریزی فرهنگی و آموزشی برای آنان از اهمیت خاصی برخوردار است و این معاونت از طرح جامع آموزش مهارت به زنان خانه دار استقبال می کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: با توجه به وجود انجمن ها و تشکل های غیردولتی داوطلب برای ایجاد اشتغال در حوزه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نحوه همکاری آنان در مدل آموزشی محصول محور را بررسی و اعلام نماید.

وی تأکید کرد: کمیته مشترکی برای تنظیم تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و معاونت امور خانواده و زنان ریاست جمهوری تشکیل می شود که موضوع طرح جامع بسته آموزش های مهارتی برای زنان خانه دار را پیگیری می کند.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران