دیدبان
امیر پوردستان:

اسرائیل فقط در مقابل زور کوتاه می‌آید

اسرائیل فقط در مقابل زور کوتاه می‌آید

به گزارش دیدبان به نقل از دانا ، امیر احمد رضا پور دستان فرمانده نیروری زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسلح کردن مردم کرانه باختری،گفت: این موضوع یک راهبرد برای پیروزی فلسطین است و همچنین مقام معظم فرماندهی کل قوا برای مقابله با رژیم صهیونسیتی آن را برای کشور های جهان اسلام ترسیم کردند.
وی افزود: با توجه به واقعیت هایی که در خصوص رژیم صهیونیستی وجود دارد شاهدیم راکت‌های پرتاب شده از سوی فلسطینیان ترسی را در این رژیم ایجاد کرده که نشان می دهد این رژیم جعلی فقط در مقابل زور است که کوتاه می آید و پای میز مذاکره می نشیند.
پور دستان خاطرنشان کرد: وظیفه تمام کشور های مسلمان و آنهایی که درد دین دارند این است که مردم کرانه باختری را مسلح کنند تا ملت مسلمان فلسطین با توجه به ظرفیت های عملیاتی که پیدا می کند بتواند مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و حرف حق را مستحکم بزند.
وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با توجه به مواضعی که گرفته به شایستگی پیش می رود و همچنین در جایگاه ریاست جنبش عدم تعهد از همان ابتدا وظیفه خود را شروع کرده و ادامه مسیر را با همین قوت و استحکام طی می‌کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن