دیدبان

شماره گذاری اسکانیا مسدود است

شماره گذاری اسکانیا مسدود است

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در حاشیه جلسه کمیتۀ هماهنگی و اجرای طرح‌های ترافیکی گفت: شماره گذاری اسکانیا همچنان مسدود است اما این شرکت متعهد شده است ایرادات خودروهای تولیدی را برطرف کند و برای خودروهایی که درچرخۀ تردد هستند فراخوان داده است درحال حاضر همه ایرادات به جز یکی دو مورد برطرف شده است .
وی در خصوص مرحله دوم طرح تابستانه گفت: با توجه به اینکه سفرهای دور جدید به زودی آغاز خواهد شد از مردم می خواهیم نسبت به معاینۀ فنی و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل نمایند و بیمه نامه خود را قبل از شروع سفر کنترل نمایند.
مومنی در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح تابستانه مدیریت سرعت و سبقت از طرف ما دقت بیشتری خواهد داشت گفت: در تابستان به دلیل گرمای شدید تمرکز راننده کمتر و تنشهای ذهنی وی بیشتر است لذا از رانندگان می خواهیم با توجه به اینکه خواب آلودگی در این ایام بیشتر در رانندگان دیده شده است بعد ازهر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت نمایند.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه درچند روز آینده با حجم بالایی ازسفرهای برون شهری مواجه می شویم لذا از مردم می خواهیم بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای خود را طی ۲و ۳ روز آغاز نمایند چراکه طرح تابستانه تا ۶ مهر ادامه خواهد داشت.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران