دیدبان
کواکبیان:

شعار مردم هم غزه و لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است

شعار مردم هم غزه و لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس ، گفت:‌ راهپیمایی روز قدس مسلماً صدای مردم مظلوم غزه را به گوش دنیا رساند.

وی ادامه داد:‌ وقتی مردم با زبان روزه خارج از هر گرایشی در گرمای 45 درصد در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند یعنی نجات فلسطین و غزه برای‌شان اهمیت دارد.

کواکبیان خاطرنشان کرد:‌ به نظر من شعار مردم هم غزه و هم لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است و مردم امروز این موضوع را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ما هیچوقت خودمان را از درد و رنج مردم غزه جدا نمی‌دانیم، اضافه کرد: وقتی حدود 200 نفر از کشته شدگان غزه را کودکان تشکیل می‌دهد این نشان اوج وحشیگری و کودک‌کشی این رژیم غاصب دارد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری  با بیان اینکه سکوت مجامع جهانی دردآور است، افزود: مردم امروز شعارهای مرگ بر داعش و تکفیری سر دادند و به درستی که این گروهک‌های تروریستی هم‌دستان صهیونیست‌ها هستند.

کواکبیان در خاتمه اظهار داشت: گروه‌ تروریستی داعش اگر مردانگی دارد باید با رژیم صهیونیستی دارد و همین که بین مسلمانان اختلاف‌انگیزی می‌کند نشان می‌دهد این گروه‌های تروریستی عامل صهیونیست‌ها هستند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن