دیدبان

تشکر زنگنه از دولت های قبل

تشکر زنگنه از دولت های قبل

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حسین نجابت درباره جلسه دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: وزیر نفت به سؤالات آقای بذرپاش، پاسخهای معقولی دادند و سؤال‌کننده قانع شد. هر دو طرف قبول داشتند که در برخی رسانه خبرهایی منتشر می‌شود که تنها شیطنت رسانه‌ای است.
وی ادامه داد: جمع‌بندی صحبتهای آقای بذرپاش این بود که نباید فعالیتهایی که در دولتهای گذشته انجام شده است، تخطئه و با آن برخورد سیاسی کرد. وقتی دولتهای مدعی غربی، واردات بنزین به ایران را تحریم کردند، واحدهای پتروشیمی با یک برنامه‌ریزی دقیق توانستند بنزین تولید کنند و کشور را از واردات بی‌نیاز کنند که این کار بسیار مهمی بود. اما این که بنزین یا گازوئیل تولید شده در پالایشگاه یا پتروشیمی کشور مطابق با استاندار است یا نه، بحثی کارشناسی است و نباید در رسانه‌ها دستاویز عده‌ای شود.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس با اشاره به این که وزیر نفت در همین زمینه توضیحات خوبی دادند اظهار کرد: آقای زنگنه نیز از اقدامات صورت گرفته در دولتهای گذشته تشکر کردند و پذیرفتند که در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته است.
نجابت افزود: در این جلسه وزیر نفت بر ارتقاء کیفیت فرآورده های نفتی تاکید کرد و گفت که همان گونه که سایر دولتها برای ارتقاء کیفیت بنزین و فرآورده نفتی تلاش کرده‌اند، این دولت نیز تلاش می‌کند. در انتها نیز وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء کیفیت بنزین و فرآورده های نفتی در پالایشگاه کشور ارائه داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن