دیدبان

امیرپوردستان: پیروزی از آنِ فلسطین است

امیرپوردستان: پیروزی از آنِ فلسطین است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم خاک‌سپاری سه شهید گمنام تفحص شده از منطقه عملیات گیلانغرب طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) گفت: بسیاری از انسان‌ها دین‌شان را در ظاهر حفظ می‌کنند تا منافع‌شان به خطر نیفتد اما در روز واقعه که نیاز به از خود گذشتگی است، دین‌شان کم می‌شود.
وی افزود: آن زمانی که رژیم بعثی عراق با داعیه فتح خوزستان و براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با ۱۲ لشکر زرهی و مکانیزه و با حمایت ۲۳ کشور مرزهای ما را مورد تجاوز قرار داد، ملت ولایتمدار ایران نشان دادند که دین تنها لقلقه زبانشان نیست و تا عمق جانشان نفوذ کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: شهیدان پروانه‌وار خود را به آتش زدند و سوختند تا راه روشن باشد و دیگران راه را گم نکنند، به زمین افتادند تا دیگر رزمندگان مقاوم باشند و این شهدا درس گرفته مکتب اباعبدالله(ع) هستند.
امیر پوردستان تصریح کرد: رزمندگان اسلام در سمت چپ و راست خود هیچ‌کس را نداشتند اما مقتدرانه و مستحکم در برابر لشکر تا بن دندان مسلح ایستادند و شعار هیهات من الذله سر دادند.
وی با بیان "امروز نیز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به‌برکت خون پاک شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است" به تجاوز رژیم صهیونیستی و حمله نظامی این رژیم به نوار غزه اشاره کرد و گفت: امروز مسلمانان بی‌دفاع غزه با پیروی از فرهنگ شهادت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و ان‌شاءالله برای چهارمین بار پیروزی از آنِ فلسطین خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد:‌ آرزو می‌کنم که این فرهنگ نورانی روز به روز روزافزون‌تر شود و قطعاً در هر مقطعی که کشور نیاز به فداکاری داشته باشد سربازان امروز وطن همانند شهدای دیروز دفاع مقدس، به اجرای مأموریت خواهند پرداخت.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران