دیدبان

دستورگازی نعمت زاده به شرکتهای‌خودروساز

دستورگازی نعمت زاده به شرکتهای‌خودروساز

به گزارش دیدبان به نقل از جوان‌آنلاین ، محسن مشایخی دبیر اجرایی ششمین همایش بین المللی " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین " در گفتگو با «جوان‌آنلاین» با اشاره به جلسه شورای سیاست گذاری خودرو اظهار کرد: جلسه شورای سیاست گذاری خودرو با حضور آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضای شورا برگزار شد که همایش خودرو، CNG و سوخت های جایگزین نیز از محورهای مهم این جلسه به شمار می رفت.
وی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت خودروسازان و شرکت های تابعه را ملزم به حضور فعال در این همایش کرد، گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت در این جلسه به شرکت های خودروسازی و سازمان های تابعه مانند انجمن قطعه سازان دستور داد تا حضور فعالی در این همایش داشته باشند.
دبیر اجرایی ششمین همایش بین المللی "خودرو، CNG و سوخت های جایگزین ادامه داد: دستور وزیر صنعت در این خصوص صورت جلسه شد و بر طبق آن تمامی شرکت های خودروسازی و سازمان های تابعه ملزم به رعایت آن هستند.
مشایخی در خصوص حضور شرکت های خارجی هم در این همایش عنوان کرد: شرکت هایی از چین، مالزی، کره و آرژانتین به همراه هند و پاکستان به عنوان شرکت های خارجی در همایش " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین" حضور پیدا می کنند.
وی در پایان در خصوص تفاوت های این همایش با دوره های گذشته هم افزود: در این همایش سیاست گذاری سبد سوخت انجام خواهد شد و همچنین سوخت های جایگزین جدید مانند هیبرید و برق معرفی خواهند شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن