دیدبان

هشدار اکرمی درباره آرایش و پوشش نامناسب و ولنگاری

هشدار اکرمی درباره آرایش و پوشش نامناسب و ولنگاری

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان از فرصت استفاده می‌کنند و با طبقات مختلف به نشست و گفت‌و‌گو می‌نشینند که حقیقتا امری نیک و کاری ارزشمند است تا از نزدیک به عنوان رهبری نظام با اقشار مختلف دیدار کنند و رهنمودهای لازم را نیز ارائه دهند.
وی افزود: در دیدار اخیر دولت با رهبر معظم انقلاب رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات دولت به ایشان ارائه کرد  رهبر معظم انقلاب نیز نکاتی درخصوص مسائل فرهنگی مطرح کردند.
رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه حل معضلات فرهنگی نیاز به عزم عمومی دارد اظهار داشت: به طور کلی موضوع فرهنگ از خانواده شروع می‌شود و سپس به آموزش پرورش و رسانه‌ها و سایر دستگاه‌ها می‌رسد بنابراین فرهنگ یک موضوع فراگیر و پردامنه است که همه باید به آن بها و اهمیت دهیم.
اکرمی ادامه داد: همه ما باید به مسائل فرهنگی از جمله حجاب و عفاف حساس باشیم، پس از تشدید تحریم‌ها متوجه شدیم که دشمنان ما در رابطه با تهاجم فرهنگی برنامه دارند و از طریق اینترنت و رسانه‌ها درباره حریم خانواده، اخلاق، خانواده و مقدسات آن به سرعت کار می‌کنند که ما نمایه‌های آن را در پوشش برخی خانواده‌ها شاهدیم که این برای جامعه ما زیان‌آور بوده و امینیت جامعه را مخدوش می‌کند.
وی تعبیر و رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی را راهگشا و کمک‌دهنده به مسئولان فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت: همه باید نسبت به موضوعات فرهنگی حساس باشیم، به عنوان مثال همه آنهایی که خارج از ایران زندگی می‌کنند می‌گویند آرایش زن برای افراد مسن و میانسال است نه اینکه جوانی که خود زیبایی و نشاط دارد بیاید و پول کلانی را برای آرایش خرج کند تا خود را در ملا عام قرار دهد.
رئس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت:‌ هیچ کس نباید در هیچ حالتی برای جامعه حوا‌س‌پرتی و بی‌انضباطی بوجود آورد و وقتی که عده‌ای با آرایش نامناسب و لباس‌های نامناسب، ولنگاری و ناامنی روحی و روانی به راه می‌اندازند خطر و هشدار است و همه باید اقدام کنند چراکه آن کسی که ناهنجاری می‌کند تنها به خود زیان وارد نمی‌کند بلکه به بقیه افراد هم زیان وارد می‌کند.
اکرمی خاطرنشان کرد: ۲۲ دستگاه مسئول آموزش حجاب وعفاف هستند و هرکدام باید به وظیفه خود عمل کنند تا جامعه ما از خطرات فرهنگی ایمن باشد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران