دیدبان

از دانایی فر هیچ اطلاعی نداریم

از دانایی فر هیچ اطلاعی نداریم

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور امروز صبح در حاشیه مراسم ختم آیت الله گیلانی که در مسجد ارگ تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره زمان معرفی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: این موضوع را از وزیر کشور جویا شوید.
وی درباره معرفی معاون امنیتی انتظامی این وزارتخانه گفت: معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور نیز معرفی شده و کار خود را آغاز کرده است.
سخنگوی وزارت کشور درباره جزئیات نشست استانداران کشور با رئیس جمهور و همچنین میزان افزایش اختیارات استانداران تصریح کرد: نشست اخیر رئیس جمهور با استانداران تنها به موضوع افزایش اختیارات آنها مربوط نمی شد و موضوعات دیگر سیاسی و اجتماعی با رئیس جمهور مطرح شد که 6 نفر از استانداران به نمایندگی از بقیه سخنان خود را با وی در میان گذاشتند ، میزان افزایش اختیارات استانداران نیز در مرحله کار کارشناسی است.
امیری در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرانجام پرونده شمشیرباز ملی کشورمان که در استان سیستان و بلوچستان ربوده شده بود، گفت: این اتفاق یک موضوع شخصی است و هم اکنون در دادگاه سیستان و بلوچستان در حال بررسی است.
وی درباره تمهیدات وزارت کشور در مرزهای مشترک با عراق گفت: ما بازدیدهای دوره ای خوبی را از کرمانشاه و کردستان داشته ایم و با تدابیری که در این راستا اندیشیده شده است هیچ مشکلی وجود ندارد و با این حال نیز ما همواره تحولات عراق را زیر نظر داریم.
سخنگوی وزارت کشور درباره جزئیات پرونده دانایی فر سرباز ربوده شده ایران گفت: این پرونده همچنان در حال رسیدگی است و جزئیات جدیدی نیز وجود ندارد که بخواهیم اطلاع رسانی کنیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران