دیدبان

دیدار طوفانی مقتدی صدر با سید حسن نصرالله

دیدار طوفانی مقتدی صدر با سید حسن نصرالله

دیدبان: دی پرس مدعی شده است که برخی از منابع عراقی حاضر در بیروت گفته اند که مقتدی صدر در سفری به بیروت با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دیدار داشته است.

به گزارش افکارنیوز؛ مقتدی صدر که در خلال ناآرامی های موصل به بیروت رفته بود، موفق به دیدار با دبیر کل حزب الله می شود. دیدار و جلسه وی با سید حسن نصرالله در حدود دو ساعت به طول انجامیده است و منابع عراقی حاضر در بیروت این جلسه را «طوفانی» عنوان کرده اند.

در این جلسه سید حسن نصرالله مراتب نارضایتی خود را از بروز اختلاف میان ائتلاف های شیعه ابراز کرده و گفته است که برگزاری یک جلسه و شرکت در آن می تواند به جای افزایش تنش های سیاسی و ظهور تروریسم های جدید مشابه به داعش، به نزدیک تر شدن دیدگاه ها منجر شود.

منابع دی پرس گفته اند که مقتدی صدر در این دیدار از سید حسن نصرالله، از حزب الله درخواست کمک لجستیکی را کرده است که سید حسن نصرالله این درخواست را رد می کند و به او می گوید که عراقی ها احتیاج به یک اتاق فکر عملیات مشترک و یک خط محکم دارند و جوانان عراقی از هر جناحی توانایی شکست داعش را دارند.

درحال حاضر آنطور که منابع عراقی گزارش می کنند، اتاق عملیات در عراق تشکیل شده است و کارشناسانی از حزب الله در آن فعالیت می کنند. این کارشناسان تنها دستورالعمل را ارائه می کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن