دیدبان

انتشار 6بولتن امنیتی توسط مایکروسافت

انتشار 6بولتن امنیتی توسط مایکروسافت

به گزارش دیدبان به نقل از ایرنا ، از مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای، این بولتن ها به شرح زیر است:
- به روز رسانی امنیتی برای اینترنت اکسپلورر (MS۱۴-۰۳۷ IE ) : این به روز رسانی ۲۴ آسیب پذیری مربوط به تخریب حافظه را در تمامی نسخه های پشتیبانی شده اینترنت اکسپلورر را برطرف می کند. هیچ یک از این آسیب پذیری ها به طور عمومی منتشر نشده است و مورد سوء استفاده قرار نگرفته است.
- به روز رسانی ویندوز ˈویستاˈ تا ویندوزˈهشتˈ ( MS۱۴-۰۳۸) : یک آسیب پذیری در بخش ˈویندوز ژورنالˈ ( Windows Journal ) می تواند منجر به اجرای کد از راه دور شود.
تمامی نسخه های ویندوز از ویستا تا ویندوز هشت تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار دارند. اجرای ویندوز با کاربر استاندارد آسیب بالقوه این مشکل را محدود می کند.
- به روز رسانی آسیب پذیری در کیبورد ˈآن.سکرینˈ (MS۱۴-۰۳۹): آسیب پذیری در کیبورد On-Screen می تواند اجازه افزایش سطح دسترسی ها را بدهد- این آسیب پذیری در رده امنیتی مهم قرار دارد.
-اصلاح آسیب پذیری در درایورهای ویندوز ( MS۱۴-۰۴۰) : این آسیب پذیری می تواند اجازه افزایش سطح دسترسی ها را بدهد- مهاجمی که مجوز لازم برای لاگین محلی را دارد می تواند یک برنامه مخرب را اجرا کند و حق دسترسی لازم برای حالت هسته را بدست آورد. این آسیب پذیری در رده امنیتی مهم قرار دارد.
- اصلاح آسیب پذیری در ˈدایرکت شوˈ (MS۱۴-۰۴۱): این آسیب پذیری می تواند اجازه افزایش سطح دسترسی ها را بدهد- این آسیب پذیری در رده امنیتی مهم قرار دارد.
- به روزرسانی آسیب پذیری در ˈمایکروسافت سرویس باسˈ ( MS۱۴-۰۴۲:): این آسیب پذیری می تواند منجر به اجرای انکار سرویس شود- یک مهاجم تایید هویت شده راه دور می تواند برنامه ای را ایجاد و اجرا کند. این آسیب پذیری در رده امنیتی متوسط قرار دارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران