دیدبان

شیوه ای جدید در سرقت خودروهای مدل بالا

شیوه ای جدید در سرقت خودروهای مدل بالا

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سرهنگ حسین ذکایی‌خو با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند زورگیر در محدوده یافت‌آباد اظهار داشت: روز شنبه مردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد اعلام داشت: «روز گذشته در حالی که با خودروی مزدا ۳ خود در حال تردد بودم،‌ زنی را در کنار خیابان مشاهده کردم که در انتظار تاکسی است. لذا وی را سوار خودرو کردم؛ هنوز مسافت زیادی طی نشده بود که ۲ مرد موتورسوار راه را سد کردند و به بهانه اینکه چرا خواهر ما را سوار ماشین خود کرده‌ای، من را مود ضرب و شتم قرار دادند و با تهدید قمه، دست و پایم را بستند و من را درون خودرو محبوس کردند.»
رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد با بیان اینکه زورگیران، مالک خودرو را تا ساعت ۲۲ شب نزد خود نگاه داشته بودند، گفت: شاکی در ادامه اظهاراتش به ماموران عنوان داشت که زورگیران ساعت ۲۲، وی را به یک بنگاه معاملات خودرو در خیابان ابوذر برده و او را به زور و تهدید، مجبور به تنظیم قولنامه فروش خودرو مزدا ۳ کرده بودند. همچنین وی در اظهاراتش مدعی شده که مجبور شده تا در آن قولنامه، مرقوم کند که ۷۲ میلیون تومان بابت فروش خودروی خود دریافت کرده است.
وی در ادامه افزود:‌ از آنجا که زورگیران، با تهدید، مرد شاکی را مجبور به حضور در دفترخانه اسناد رسمی کرده بودند، ماموران تجسس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد نیز به همراه شاکی، سر قرار حاضر شدند.
ذکایی‌خو با بیان اینکه زورگیر حاضر شده در محل ملاقات با دیدن ماموران پا به فرار گذاشت، گفت: ماموران در جریان عملیات تعقیب و گریز با توجه به قانون به کارگیری اسلحه اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده و متهم را متوقف و دستگیر کردند.
رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در پایان با تاکید بر اینکه پرونده به همراه متهم برای بررسی‌های تخصصی و دستگیری سایر اعضای این باند، در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: متهم و همدستانش با این شگرد و با طعمه قرار دادن زنان، اقدام به زورگیری و سرقت خودروهای مدل بالا می‌کنند که لازم است شهروندان نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران