دیدبان

انتقاد برخی از اصولگرایان از برخی انتصابات

انتقاد برخی از اصولگرایان از برخی انتصابات

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار و عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بنده در نشست برخی اصولگرایان با رئیس جمهور شرکت کرده بودم، گفت: در ابتدای این نشست ۶ نفر از چهره‌های اصولگرا به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون مسائل و راهکارهای اقتصادی پرداختند.
وی اظهار داشت: استفاده از نخبگان، تاکید بر وحدت و همدلی و رفع مشکلات اقتصادی و انتقاد از برخی انتصابات در دولت، مهمترین موضوعاتی بود که از سوی فعالان سیاسی اصولگرا مطرح شد و رئیس جمهور هم در پاسخ به این مطالب گفت که ما در وضعیتی قرار داریم که احتیاج به وحدت و همدلی داریم.
دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه دولت باید به برخی از عزل و نصب‌ها توجه داشته باشد، گفت: در دولت‌های گذشته ما دیدیم که از راس تا ذیل افراد را تغییر می‌دادند و این تغییر و تحولات برای دولت آفت است. از این‌رو دولت روحانی که با شعار اعتدال بر روی کار آمده باید به این موضوع توجه داشته باشد.
کریمی اصفهانی با بیان اینکه فعالان سیاسی اصولگرا در این نشست بر وحدت قوا نیز تاکید کردند، ادامه داد: روحانی به این مطالب که از سوی اصولگرایان مطرح شد، لبیک گفت و همچنین تصریح کرد که دشمنان ما فقط از خارج نیستند بلکه دشمنان داخلی هم داریم؛ دشمنان داخلی ما مفاسد اقتصادی و رکود در جامعه است که باید آنها را برطرف کنیم.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که رئیس جمهور پیرامون انتقاد اصولگرایان از برخی انتصابات در دولت یازدهم چه پاسخی داد، افزود: روحانی درباره این انتقادات گفت که ما در تلاشیم تا از همه گروه‌ها استفاده کنیم و منافع ملی را هم در نظر می‌گیریم و معتقدیم که باید شکاف‌ها را از بین ببریم و به حوزه، قومیت‌ها و مذاهب نیز توجه داشته باشیم، این پاسخ رئیس جمهور نسبت به انتصابات اخیر در دولت بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن