دیدبان

تماس قاهره با تل آویو برای ممانعت از حمله به غزه

تماس قاهره با تل آویو برای ممانعت از حمله به غزه

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که به دنبال درخواست رهبران فلسطینی از مقامات مصر برای مداخله، قاهره تماس هایی را با مقامات تل آویو برقرار کرد.

به نوشته این روزنامه، «محمود عباس» در تماس تلفنی با رهبران مصر خواستار مداخله قاهره  و تماس آن با دیگر کشورها به منظور اعمال فشار بر اسرائیل برای عدم اجرای عملیات های نظامی در نوار غزه شد.

بر اساس این گزارش، این تماس ها در حالی است که رژیم صهیونیستی در صدد است تا افکار عمومی جهان را به منظور تائید عملیات نظامی در نوار غزه به بهانه قتل سه صهیونیست در الخلیل، آماده سازد.

این در حالی است که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه نیز 15 بار غزه را آماج حملات خود قرار دادند و بنا به گفته منابع پزشکی فلسطین، در جریان بمباران پایگاهی در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، 7 فلسطینی از جمله یک زن و سه نوجوان زخمی شده و به بیمارستان کمال عدوان منتقل شدند.

به گفته این منابع، همچنین سه شهروند دیگر در جریان بمباران یک پایگاه در نزدیکی منطقه برج های المقوسی واقع در شمال غرب غزه، هدف ترکش قرار گرفته و به بیمارستان الشفاء در غرب غزه منتقل گشتند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن