دیدبان

حماس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

حماس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

به گزارش دیدبان به نقل از العالم ، مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد ؛ حماس هشدار داد در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد علیه حماس جنگی به راه اندازد، دروازه های جهنم را به روی خود باز می کند.
این تهدید جدی "حماس" در واکنش به ادعاهای دشمن صهیونیستی پس از متهم کردن حماس به دست داشتن در ماجرای ناپدید شدن و مرگ ۳ صهیونیست، مطرح شده است.
"سامی ابوزهری" سخنگوی حماس تصریح کرد: از تهدیدات بنیامین نتانیاهو {نخست وزیر رژیم صهیونیستی} در خصوص حمله نظامی به باریکه غزه باکی نداریم.
ابوزهری مسوولیت تشدید اوضاع و درگیری ها در نوار غزه را متوجه دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد که نتانیاهو در صدد تحریف واقعیت ها است و باید بداند که حماس ترسی از تهدیدات وی به دل راه نمی دهد، و اگر حماقت دیگری از جانب وی صورت گیرد و این رژیم بخواهد به غزه حمله کند، دنیا را برای وی تبدیل به جهنم می کند.
گفتنی است که مارک رگو، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را در ماجرای مرگ سه صهیونیست مسؤول دانست.
با وجود پیدا شدن جسد سه صهیونیست، حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی همچنان ادامه دارد.
در همین حال منابع رسانه ای اعلام کردند که چهار فلسطینی در حمله هوایی صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه زخمی شدند.
همچنین یک جوان فلسطینی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.
منابع خبری دیشب (دوشنبه شب) از پیدا شدن اجساد سه صهیونیست در الخلیل خبردادند. به دنبال اعلام این خبر کابینه رژیم صهیونیستی جلسه فوق العاده تشکیل داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن