دیدبان

انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز

انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، جمال انصاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان البرز که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد:  قوه قضائیه با ساختاری از پیش تعریف شده امروز متولی بخش مهمی از امورات مردم است و کار این قوه در درجه اول اجرای عدالت در جامعه است که بحمدالله با اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بهره‌گیری از تدابیر مقام معظم رهبری در انجام وظیفه‌اش موفق بوده است.

وی افزود: دستگاه‌های قضایی که در سطح استان قزوین وجود دارند باید با هم صدایی و مشارکت و تعامل کامل با یکدیگر باشند و و دغدغه همه این دستگاه‌ها خدمت رسانی مطلوب به مردم قزوین و اجرای هرچه بهتر عدالت و ایجاد امنیت و آرامش در استان قزوین باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: همکاری وتعامل مردم وسایر دستگاهها بادستگاه قضائی، درشناسائی مجرمین وبرخورد قانونی با آنها، تاثیر بسیار خوبی درایجاد آرامش روانی همه جانبه، درجامعه دارد و در همین راستا لازم است که همکاری مردم و دستگاه قضایی افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: تصرف‌های غیر قانونی اراضی عمومی، سودجوئی‌های غیرقانونی دربخش‌های اقتصادی، اجتماعی وتولیدی، برداشت آب ازچاه‌های غیرمجاز وتجاوز به حریم رودخانه ها، ازمصادیق تعرض‌های نرم به حقوق مردم وحاکمیت است ودستگاه قضائی استان خود رامکلف می‌داند با این جرائم برخورد کند.

حبیبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها رسالت کار دستگاه قضایی را در مناسبت‌های مختلف بیان فرموده‌اند و امروز هر یک از مردم هم به نوعی با رسالت کار این قوه آشنا هستند که البته یکی از تأکیدات ایشان در دیدار با مسئولان قضایی کشور ایجاد ساز و کارهای روشن در اجرای برنامه‌های دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم و دستگاه قضایی باید افزایش پیدا کند چرا که این امر یکی از سیاست‌های مهم ما در دستگاه قضایی بوده و هرچه میزان این همکاری‌ها بین مردم و دستگاه های قضایی در سطح استان قزوین افزایش پیداکند به گسترش احقاق حق در جامعه کمک می‌کند.

این مراسم ازخدمات 11 ساله حجت الاسلام کثیرلو رئیس دادگستری سابق شهرستان البرزتقدیر و رسول اصانلو به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان منصوب شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن