دیدبان

حصر خانگی سران فتنه از زبان بادامچیان

حصر خانگی سران فتنه از زبان بادامچیان

به گزارش دیدبان به نقل از رسالت ، قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مرحوم عسکراولادی برای بازگرداندن آقایان موسوی و کروبی به دامان نظام تلاش کرده بود، عنوان کرد: هر دوی آنها از این فرصت برای طلب بخشش و عفو استفاده نکردند.
اسدالله بادامچیان با تاکید بر اینکه برای حفاظت از جان موسوی و کروبی نظام تصمیم گرفته آنها تحت مراقبت باشند، بیان داشت: اعتقاد بنده بر این است که موسوی و کروبی کارگردانان فتنه هستند اما در دام سران اصلی یعنی آمریکا، انگلیس و صهیونیسم گرفتار شده و برهمین اساس باید استغفار کنند.
اسدالله بادامچیان با اشاره به قتل‌های زنجیره ای که در دوران اصلاحات رخ داد، عنوان کرد: این واقعه تجربه‌ای بود تا نظام تصمیم بگیرد از جان آقایان کروبی و موسوی در مقابل سوءقصدهایی که برای آنها در خارج از مرزهای کشور برنامه‌ر‌یزی شده است، جلوگیری کند تا مبادا قتل آنها به پای حزب‌اللهی‌ها گذاشته شود.
وی ادامه داد: برخی اظهارنظرها قبل و بعد از فوت مرحوم عسکراولادی مبنی بر پادرمیانی و تلاش ایشان برای خلاصی از محدودیت آقایان موسوی و کروبی در محافل سیاسی کشور وجود دارد و این در حالی است که مرحوم عسکراولادی از هر دوی آنها خواسته بود به دامان نظام برگردند و از اقدامات گذشته خود استغفار کنند.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اگر آقایان موسوی و کروبی در دادگاه محاکمه شوند، مطمئنا به جرایم مختلفی از جمله مباشرت در آشوب و بلوایی که در سال 88 رخ داد محکوم خواهند شد، گفت: تاکید می‌کنم محدودیت‌هایی که برای این افراد تعیین شده برای حفاظت از جان آنها انجام شده است.
بادامچیان با توصیه به موسوی و کروبی از آنها خواست تا از فرصت توبه استفاده کنند و گفت: طبق قانون آنها مجرم هستند و جرایم سنگین و بزرگی مرتکب شده‌اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن