دیدبان

پرونده باغ قلهک رسیدگی حقوقی می شود

پرونده باغ قلهک رسیدگی حقوقی می شود

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، قاسم جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران فارس اظهار کرد: انگلیسی‌ها باز هم در این باره روی خود را نشان دادند و ادعای شکایت از ایران به خاطر پرونده باغ قلهک اوج بی‌شرمی انگلیسی‌ها است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بایستی این پرونده به دور از هر گونه فشار و تهدید مورد رسیدگی دقیق قرار بگیرد.
*از سر گیری بنیاد نخبگان خراسان شمالی معطل انتخاب رئیس
جعفری درباره فعالیت مجدد بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: از سر گیری این بنیاد اکنون منتظر انتخاب رئیس است که بایستی طبق شرایط و ضوابطی مورد نظر بنیاد نخبگان کشور انتخاب شود.
وی با بیان اینکه برای فعالیت این مرکز در استان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، گفت: مقرر است تا حمایت‌هایی از سوی بنیاد برای فعالیت مجدد بنیاد نخبگان استان انجام شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به انجام مذاکرات با مسئولان ملی و استانی برای فعالیت مجدد بنیاد نخبگان این استان را برشمرد.
وی با یادآوری اینکه توقف فعالیت‌های بنیاد نخبگان خراسان شمالی به دلیل مشکل در تأمین اعتبار اجاره ساختمان بوده است گفت: در این راستا با استاندار خراسان شمالی و معاون مالی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مذاکراتی انجام دادیم که مقرر شد تا سریع‌تر به این مشکل رسیدگی و منابع مورد نیاز تأمین شود.
به گفته وی رکود در فعالیت بنیاد ملی نخبگان استان خراسان شمالی در شرایطی روی داد که اکنون اکثر استان‌ها دارای این بنیاد بوده و فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن