دیدبان

درخواست وزیر رژیم صهیونیستی از رژیم اشغالگر

درخواست وزیر رژیم صهیونیستی از رژیم اشغالگر

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به مقابله به مثل گروههای مقاومت فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خواستار اشغال دوباره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی شد.
لیبرمن در گفتگوی امروز یکشنبه خود با رادیو رژیم صهیونیستی گفت: ما دیدیم که عملیات نظامی محدود در نوار غزه باعث تقویت حماس و مقاومت شد و به همین دلیل باید اشغال کامل نوار غزه را به عنوان یک گزینه جایگزین برای عملیات نظامی محدود فعلی بررسی کنیم و هیچ سناریوی حد وسط دیگری وجود ندارد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز 12 بار به نواز غزه و پایگاه‌‌های مقامت حمله کردند. گروههای مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این حملات اهداف صهیونیستی را در شهرک های مجاور نوار غزه هدف موشک قرار دادند که در نتیجه آن یک کارخانه صنعتی در شهرک سدیروت هدف موشک های فلسطینی واقع شد و آتش گرفت.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در حالی به اشغال دوباره نوار غزه فرامی خواند که این رژیم پس از 38 سال اشغال این منطقه در اگوست سال 2005 م به طور یکجانبه از این منطقه خارج شد. اگرچه مقامات صهیونیستی در آن زمان این اقدام خود را از سر نیت صلح خواهانه اعلام کردند اما واقعیت پشت پرده این بود که عملیات های شهادت طلبانه گروههای مقاومت فلسطینی چنان هزینه های امنیتی این رژیم را بالا برده بود که چاره ای جز فرار نداشتند. در پی این وضعیت آریل شارون نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی ملقب به پدر شهرک سازی اسراییل وادار شد طرحی را ارائه کند که براساس ان اسراییل موظف می شد 9 مجتمع شهرک نشینی در نوار غزه را تخلیه و به نقاط دیگری انتقال دهد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن