دیدبان

حکم سرپرستان جدید دانشگاه‌های صنعتی قم و سمنان صادر شد

حکم سرپرستان جدید دانشگاه‌های صنعتی قم و سمنان صادر شد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه‌ای  محمدصادق آخوندی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی قم و عباس هنربخش رئوف را به سمت سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب آخوندی و هنربخش رئوف آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های صنعتی قم و سمنان را برپایه قوانین، سیاست‌ها وبرنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیر علوم در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات سید محمدهادی مشکوه‌السادات رئیس سابق دانشگاه صنعتی قم و علی خیرالدین رئیس دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

آخوندی دارای دکترای فیزیک جامد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور تهران است و  در گذشته مسئولیت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی قم را برعهده داشته است.

عباس هنربخش رئوف نیز دانشیار رشته مهندسی مواد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه سمنان است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت‌های آموزشی و دانشجویی، ریاست دانشکده مهندسی و مدیریت گروه مهندسی مواد دانشگاه سمنان اشاره کرد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران