دیدبان

تذکر دو نماینده به وزیر اطلاعات

تذکر دو نماینده به وزیر اطلاعات

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که به شرح زیر است:
فتح‌الله حسینی و وحید احمدی نمایندگان قصرشیرین و کنگاور در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تسریع در پرداخت وام ازدواج و همچنین در تذکری به رئیس‌ جمهور خواستار تسریع در راه‌اندازی منطقه آزاد قصرشیرین شدند.
احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه در تذکری به رئیس‌ جمهور و وزیر کشور خواستار توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در ارتباط با ایجاد شهرداری در روستاهای بالای ۳۵۰۰ نفر جمعیت و ارتقای روستا به شهر شد.
احمدعلی مقیمی، احمد جباری، محمد مهدی برومندی، مهرداد لاهوتی، علیرضا سلیمی، نادر قاضی‌پور، حسینی، محمد سعید اربابی، سید رمضان شجاعی کیاسری، ناصر کاشانی نمایندگان بهشهر، بندرلنگه، مرودشت، لنگرود، محلات، ارومیه، قزوین، ایرانشهر، ساری و زاهدان به وزیر کشور منتفی کردن طرح تقسیم کشور به پنج منطقه و جلوگیری از ایجاد التهاب در میان مردم را متذکر شدند.
علی‌اکبر ناصری نماینده مردم بابل به وزیر کشور در مورد لزوم بازنگری در تقسیم کشور به پنج منطقه و الحاق استان‌های شمالی کشور به یک منطقه تذکر داد.
نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس ‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در اجرای استفساریه تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تأمین اجتماعی در مورد محاسبه ۷۳۰۰ روز در مشاغل سخت و زیان آور شدند.
نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تسریع در اجرای قانون مرخصی ۹ ماه زایمان بانوان شاغل مشمول قانون تأمین اجتماعی تذکر دادند.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در تبدیل وضعیت استخدام مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای شد.
حمید رسایی و جواد کریمی‌قدوسی نمایندگان تهران و مشهد به وزیر اطلاعات در مورد علت برگزاری جلسه وزیر اطلاعات با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت تذکر دادند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن