دیدبان

انتقاد نوری زاده از مسعود رجوی

انتقاد نوری زاده از مسعود رجوی

به گزارش دیدبان به نقل از جام  ، "علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ضدانقلاب "ایران فردا" که از سوی عربستان سعودی تاسیس و حمایت مالی می شود، بار دیگر سرکرده منافقین را به بهانه حمایت از گروهک تروریستی داعش به باد انتقاد گرفت.
وی با اشاره به حمایت "مسعود رجوی" از گروه داعش گفت: «گروه داعش از نوع اسلام گرای افراطی است؛ اما جالب اینجاست که مسعود رجوی آن ها را تائید و حمایت می کند.»
نوری زاده افزود: «باعث شگفتی و غیر قابل باور و تصور است که مسعود رجوی از این گروه حمایت می کند. حتی اگر اکثر گروه داعش، بعثی ها و ارتشی های سابق حزب بعث باشند، نباید رجوی از آن ها حمایت می کرد.»
این فعال ضد انقلاب در ادامه با اشاره به دریافت کمک های مالی رجوی از صدام تصریح کرد: «البته مسعود رجوی دوست حزب بعث بود. یادمان نمی رود، آن کیسه های پر از دینار و دلار که ایشان از این حزب می گرفت.»
اینکه نوری زاده، جنایتکاری مانند مسعود رجوی را به بهانه حمایت از گروه داعش تخطئه می کند در نوع خود جالب است. چرا که تمامی مستندات موجود نشان می دهد که داعش با حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی و همچنین غرب به میدان آمده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن