دیدبان

انتقاد رسایی از دیدار وزیر اطلاعات با اعضای مشارکت

انتقاد رسایی از دیدار وزیر اطلاعات با اعضای مشارکت

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری آیین‌نامه‌ای در جلسه علنی امروز پارلمان اظهار داشت: بنده نیز مانند هیئت رئیسه به میهمانان جلسه خیر مقدم می‌گویم، اما ماده 5 آیین‌ نامه صراحت دارد که تماشاچیان موظف به رعایت نظم و سکوت در جلسه هستند، اما امروز شاهد بودیم که یکی از ناطقان میان دستور را تشویق کردند که این موضوع خلاف آیین‌نامه است و باید هیئت رئیسه تذکر می‌داد.

وی در اخطار قانون اساسی به استناد اصل 6 قانون نیز گفت: اخیرا وزیر اطلاعات جلسه‌ای دوستانه با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت داشته است.

رسایی ادامه داد: حزب منحله مشارکت در دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان آمریکایی و در مجلس ششم نقش براندازی داشتند و در مجلس ششم مهمترین نقش را برای مقابله با اصول مهم و ایدئولوژیک قانون اساسی داشتند. آیا معنای اعتدال این است؟ و آیا متحوای این جلسه مربوط به انتخابات مجلس دهم بوده است؟

رسایی اضافه کرد: وزیر اطلاعات باید محتوای این جلسه را که یک دیدار دوستانه بوده است، در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد و بنده اعلام می‌کنم که به هیچ وجه این دیدار مربوط به نظارت وزارت اطلاعات نبوده است.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت خطاب به رسایی گفت: ممکن است اصل این دیدار را تکذیب کنند که رسایی در پاسخ گفت اگر تکذیب کنند، آن موقع خدمت آقایان هستم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن