دیدبان

آیا کاشان تبدیل به استان می شود؟

آیا کاشان تبدیل به استان می شود؟

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تبدیل شهرستان کاشان به استان، در دستور کار دولت نبوده و مسئولان و شخصیت‌های شهرستان می‌توانند در این زمینه تلاش کنند.
عباسعلی منصوری صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگازان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مهم کاشان مانند ذخیره‌سازی گاز، منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه و رادیو کاشان به عنوان زمینه‌ساز بیان فرهنگ و تفکرات مردم، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه این منطقه است.
وی افزود: بدون شک مقوله بحران آب در منطقه کاشان و آران و بیدگل مبحث مهمی است که در راستای آن نیز اقداماتی انجام شده و برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: توسعه گردشگری کاشان و ایجاد آرامش در منطقه به عنوان یکی از عوامل توسعه گام دیگری در پیشبرد اهداف این شهرستان است.
وی تصریح کرد: در حوزه شهرستان آران و بیدگل نیز خروج این منطقه از بن‌بست با پروژه ملی جاده گرمسار، رونق گردشگری، صنعت و ژئوتوریسم از مقوله‌های دیگری است که به آن پرداخته می‌شود.
منصوری گفت: ایجاد نمایندگی مستقل برای شهرستان آران و بیدگل یکی از خواسته‌های مردم این منطقه و از راهبردهای دیگری است که برای این خطه لحاظ شده و در مسیر انجام آن گام برداشته می‌شود.
وی درباره ارتقای کاشان به استان نیز بیانکرد: دولت برنامه ای درباره ایجاد یک استان جدید را در دستور کار فعلی خود ندارد اما طرح این موضوع می‌تواند خواسته مردم را زنده نگه دارد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن