دیدبان

دیدار اعضای حزب موتلفه با آیت الله مصباح

دیدار اعضای حزب موتلفه با آیت الله مصباح

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حزب مؤتلفه در مجلس مشروطه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح امروز به منظور گرامیداشت شهدای حزب موتلفه و «وحدت اصولگرایی» با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کردند.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی آیا از این به بعد آیت‌الله مصباح نقش محوری در جناح اصولگرایی خواهد داشت، گفت:‌ همه علما محور اصولگرایان هستند یعنی خودشان در جای خود، محور و ستارگان درخشان ما محسوب می‌شوند.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد فضای نقد و تخریب نیز خاطرنشان کرد: تخریب امر درستی نیست اما نقد همواره خوب بوده و باید به این نکته نیز توجه داشت که نقد با انگیزه‌های مختلف وجود دارد چرا که نقد یک واژه عادی است و ما نیز در این راستا نقدهای خوب و بد داریم.
وی در پایان با بیان اینکه سیاست حزب موتلفه در قبال دولت روشن است، گفت: حمایت حکیمانه، رصد هوشمندانه، نقد مشفقانه و منصفانه و همکاری صمیمانه سیاست مدبرانه حزب موتلفه است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن