دیدبان
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

اقتصاد مقاومتی با چراغ سبز دشمن تحقق پیدا نمی‌کند

اقتصاد مقاومتی با چراغ سبز دشمن تحقق پیدا نمی‌کند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح‌یزدی با اشاره به خطرات تکفیری‌ها و سلفی‌ها اظهار کرد: باید در نظر داشت که تکفیری‌ها و سلفی‌ها تنها برای دنیای اسلام خطرناک نیستند، بلکه برای کل بشریت خطرناک هستند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم گفت: در سفرهایی که به استان‌های مختلف صورت می‌گیرد نامه‌هایی به دست ما می‌رسد که در آنها بیش از 90 درصد مشکلات مردم، بیکاری ذکر شده است. دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را از این وضعیت نجات دهد، گفت: عده‌ای می‌خواهند که اقتصاد مقاومتی با چراغ سبز دشمنان تحقق پیدا کند در حالی که این امر نادرست است زیرا آنها نمی‌خواهند هیچ بعد مقاومتی در کشور داشته باشیم.

وی عنوان کرد: 10 تا 15 سال اخیر در دوران مرحوم عسکراولادی و پس از ایشان مواضع مشخص اقتصادی را اعلام کردیم ولی کمتر گوش شنوا پیدا می‌شود. حبیبی با بیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند که صورت مسئله فتنه 88 را پاک کنند، گفت: گویا عده‌ای از فتنه‌گران طلبکار شده‌اند و با پررویی بیان می‌کنند که حاضر هستیم که گذشت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در انتصاب‌ها رعب این بوده که کفه اصلاح‌طلبان سنگین باشد و تذکراتی داده شده که به برخی از فتنه‌گران مسئولیت داده نشود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: روی همه آنهایی که سازگاری با نظام جمهوری اسلامی ندارند در حال برنامه‌ریزی هستند و جلوگیری از نفوذ آنها در مجلس و خبرگان به هماهنگی کامل بین اصولگرایان نیاز دارد و در حقیقت تفرقه بین اصولگرایان فرش قرمز پهن کردن است.

وی خاطرنشان کرد: چشم ما در موتلفه به روحانیت است، روحانیتی که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و اگر این روحانیت هماهنگی بین اصولگرایان را به عهده گیرد از خطر و تهدید جلوگیری می‌کند.

حبیبی با اشاره به شهدای 26 خرداد گفت: این شهدا برای اسلام و تشیع هستند و اگر با دید کشوری نگاه کنیم مخصوص یک حزب و تشکیلات نیستند، بلکه شهدای ملی هستند و کاری که کردند به نظر ما در قالب یک حزب نمی‌گنجد.

وی یادآور شد: دغدغه‌های فکری، عقیدتی و فرهنگی که ذهن شما را به خود مشغول کرده می‌دانیم و به عنوان شاگرد شما این دغدغه‌ها را داریم و معتقدیم که قتل عام، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی واقعیت دارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه 3 هزار کانال ماهواره‌ای در ایران قابل دریافت است، گفت: شبکه‌های بیگانه برای ریشه‌کن کردن تفکراتی که به آنها پایبند هستیم به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد زمان خاتمی می‌گفت که چه لزومی دارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم، وزارت فرهنگ کافی است.

حبیبی با بیان اینکه گفته می‌شود که تقسیم‌بندی هنر و هنرمند به ارزشی و غیرارزشی بی‌معناست، گفت: البته در این زمینه موضع‌گیری صریح صورت گرفت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن