دیدبان

نجات 30نفر از حریق میدان هفت تیر

نجات 30نفر از حریق میدان هفت تیر

به گزارش دیدبان به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: در ساعت 12:05 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه اداری مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه‌های 73 و 18 به همراه دو گروه نجات 13 و 14، نردبام، خودروی تنفسی و ... به محل حادثه واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده و در پی آن تعداد زیادی ضایعات که در این محل انبار شده بود شعله‌ور شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پر شدن طبقات بالایی این ساختمان از دود افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص 30 نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود نجات داده و به محل امن منتقل کرده و همزمان گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از ایمن سازی محل در ساعت 12:41 به عملیات خود خاتمه دادند گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
وی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: ساختمان مسکونی محل مناسبی برای انباشت ضایعات و مواد غیرقابل نیاز نیست و باید ساختمان‌ها را از این مواد تخلیه کرد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران