دیدبان

تشکیل پایگاه اطلاعاتی نظام اداری کشور

تشکیل پایگاه اطلاعاتی نظام اداری کشور

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، علی رضی ، با اشاره به برنامه های در دست اقدام مرکز هوشمندسازی و فناوری اطلاعات معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری گفت: پایگاه الکترونیکی اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور ایجاد می شود.

وی هدف از ایجاد این پایگاه را الکترونیکی کردن فرآیندهای داخلی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای آنکه دستگاههای اجرایی بتوانند خدمات شان را از معاونت توسعه به صورت الکترونیکی دریافت کنند عنوان کرد.

رضی با بیان اینکه در حوزه دستگاههای اجرایی باید خدمات وسیعی به صورت الکترونیکی ارائه و در کل جامعه مورد استفاده قرار گیرد، افزود: با ایجاد پایه اصلی این پروژه که تشکیل پایگاه اطلاعاتی نظام اداری کشور است ارائه وسیع خدمات الکترونیکی در جهت اجرای پروژه دولت الکترونیک به صورت هوشمند محقق خواهد شد.

وی با تاکید براینکه هم اکنون مقدمات اجرای این پروژه فراهم شده است خاطرنشان کرد: این پایگاه به نوعی مکمل الکترونیکی کردن خدمات و مکانیزه کردن فرآیندهای داخلی و بیرونی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور خواهد بود.

رئیس مرکز هوشمندسازی و فناوری اطلاعات معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تاکید کرد: با جمع آوری تمامی اطلاعات مربوط به خدمات دستگاههای اجرایی در این پایگاه اطلاعاتی، شاهد یکپارچگی اطلاعات در حوزه نظام اداری هم برای دستگاههای اجرایی و هم برای کارکنان خواهیم بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران