دیدبان

تیراندازی در کلیسایی در آمریکا

تیراندازی در کلیسایی در آمریکا

به گزارش دیدبان به نقل از فارس به نقل از شبکه «سی‌ان‌ان»، تیراندازی در یک کلیسای کاتولیک واقع در «فونیکس» ایالت «آریزونا» آمریکا ر وز چهارشنبه به کشته شدن یک کشیش و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
براساس این گزارش، پلیس آریزونا از طریق تماس تلفنی یکی از قربانیان حادثه به محل وارد و با تو کشیش که به شدت زخمی ده بودند مواجه می‌شود. یکی از این افراد به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داده و حال کشیش بعدی نیز بسیار وخیم گزارش شده است.
مقامات پلیس فونیکس گزارش کردند که حال کشیش زخمی شده وخیم است و ظاهراً تحقیقات حاکی از آن است که حادثه تیراندازی مربوط به یک سرقت بوده است.
گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که یک شیء قیمتی از کلیسای مذکور ربوده شده بود که پلیس توانست آن را پیدا کند اما عاملان مسلح همچنان آزاد هستند و دستگیر نشده‌اند.
چند روز پیش نیز اوباما به دنبال وقوع یک تیراندازی دیگر در مدرسه،‌ اوضاع امنیتی در این کشور را «شرم آور» خواند و اعتراف کرد که قتل و کشتار مردم در آمریکا تبدیل به امری عادی شده است. اوباما این را هم گفت که یکی از بزرگترین چالش‌های دوران ریاست جمهوری وی همین مساله بوده اما او نتوانسته کاری بکند.
نفوذ شرکت‌های بزرگ اسلحه سازی در بدنه تصمیم گیرندگان آمریکایی،‌ هرگز اجازه تصویب حتی یک قانون برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور را نداده است. مردم ایالت‌های مختلف آمریکا نیز بارها با برپایی تظاهرات خیابانی، خواستار چاره اندیشی مسئولان شده اند. خواسته‌ای که همواره در حد همان خواسته باقی مانده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران