دیدبان

فتنه‌گران نباید به صحنه سیاسی راه یابند

فتنه‌گران نباید به صحنه سیاسی راه یابند

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، محمدنبی حبیبی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی که قبل از ظهر سه شنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با جایگزین کردن الگوهای غربی قتل عام عقیدتی و فرهنگی را آغاز کرده و به دنبال تغییر در همه عرصه سبک زندگی و در نتیجه براندازی نظام اسلامی است و از هر ابزاری برای این اعمال استفاده می کند.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از انواع وسیله‌های تبلیغاتی و 3 هزار ماهواره در جهت براندازی نظام اسلامی حرکت می‌کند و ما غلبه بر این گفتمان شیطانی را رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید می‌دانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما اعتقاد داریم اگر در عرضه دین مورد تایید مراجع تقلید و رهبری باشیم به وظیفه خود عمل کرده ایم.

خطر جریان های تکفیری و سلفی هابرای جهان اسلام

وی با اشاره به جریان های تکفیری و سلفی ها ابراز داشت: تکفیری و سلفی ها خطرهای بسیار زیادی برای جهان اسلامی، تشیع و اهل تسنن دارند و مستقیما از سوی کسانی که با اصل اسلام مشکل دارند، حمایت می‌شوند.

حبیبی تصریح کرد: مردم دغدغه‌های فراوانی همچون معیشت، تورم و بیکاری دارند که ریشه در کسری بودجه دولت و عدول از قانون اساسی دارد و همه اینها راه چاره دارد و ما از 12 سال پیش در این موارد موضع گیری هایی داشتیم اما گوش شنوا کم بود.

براندازی نظام هدف فتنه 88

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: فتنه 88 برای براندازی نظام انجام شد که به بهانه رقابت انتخاباتی شکل گرفت و در داخل کشور نیز عده ای به دام افتادند اما پس از آن نیز پشیمان نشدند و توبه نکردند.

وی در این زمینه ادامه داد: این افراد شریک جرم دشمنان هستند و اکنون سران فتنه پاک کردن صورت مسئله را دستور کار خود قرار داده اند و گویا اتفاقی نیفتاده است.

فتنه گران نباید به صحنه سیاسی راه یابند

حبیبی افزود: صدای پای فتنه گران قابل شنیدن است و همه ما باید مراقب باشیم تا فتنه گران نتوانند به صحنه سیاسی راه یابند.

باید مراقب توطئه دشمنان در انتخابات مجلس خبرگان بود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پیش است و دشمنان برای آن برنامه ریزی کرده‌اند و با راهنمایی مراجع تقلید امید است توطئه دشمنان را بتوان خنثی کرد.

حبیبی با اشاره به چگونگی تشکیل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: دغدغه دینی موجب تشکیل این حزب شد و 51 سال از زمان فعالیت حزب موتلفه می‌گذرد و همیشه تبعیت بی‌ چون و چرا از مراجع تقلید و امام خمینی(ره) داشته‌ایم و امروز نیز این تشکیلات با همان سابقه از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جنایت های رژیم پهلوی عنوان کرد: رژیم پهلوی برای محکم کردن پایه های استبداد از هر ابزاری استفاده می‌کرد و این رژیم در آن زمان برای نوکری امریکا کارهای بسیاری انجام داد به گونه ای این اعمال در گذشته و حال بی سابقه است.

وی یادآور شد: ما یاد و خاطر شهدای 26 خرداد را گرامی می‌داریم و راه آنها را ادامه می‌دهیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن