دیدبان

نظر فرمانده ناجا درباره پلیس ایران

نظر فرمانده ناجا درباره پلیس ایران

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در سی‌وسومین مراسم دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به اهمیت انتظار و درک این مفهوم اظهار داشت: انسان منتظر یعنی یک انسان امیدوار، مجاهد و تلاشگر که یک مفهومی پویا و توام با تلاش و کوشش را در دل خود جای داده است. 

وی با بیان اینکه مفهوم انتظار تنها مختص مکتب تشیع نیست، گفت: انتظار مفهومی است که در تمام مکاتب و در نهاد تمامی انسان‌ها وجود دارد و همگان برای ریشه‌کن شدن ظلم منتظر یک مصلح جهانی هستند و این وعده الهی است که اگر حتی یک روز از عمر این جهان باقی مانده باشد، مصلح جهانی ظهور می‌کند و انتقام تمام مظلومان تاریخ را می‌گیرد و حکومت عدل را در سراسر جهان استقرار می‌دهد.

فرمانده ناجا در ادامه فارغ‌التحصیلان نیروی انتظامی و کارکنان این نهاد را امنیت‌آفرینانی توصیف کرد که در صف مقدم زمینه‌سازی برای ظهور منجی قرار دارد. 

احمدی‌مقدم در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه وظیفه تامین امنیت در جامعه یک وظیفه خطیر است، گفت: نیروی انتظامی امروز بهترین امنیت‌آفرین در جامعه است و پرچم عدالت را در دست دارد و پلیس ایران با پلیس هیچ کشوری قابل مقایسه نیست چرا که نیروهای پلیس در اغلب کشورهای دنیا حافظ حاکمان هستند ولی پلیس ایران حافظ ارزش‌هاست.

وی ادامه داد: لباس نیروی انتظامی همانند لباس روحانیت، لباسی مقدس است و لذا باید توجه داشت که برای مبارزه با دشمن بیرونی باید با دشمن درونی مبارزه کرد. 

فرمانده ناجا در پایان با تاکید بر مانوس بودن نیروی انتظامی با قرآن خاطرنشان کرد: ما برای ورود به میدان و مبارزه با پلیدی‌ها باید با مانوس شدن با آیات قرآن و کلام معصومان خود را تقویت کنیم و توجه داشته باشیم یک مامور و افسر مومن به مراتب بهتر از 10 پلیس بی‌انگیزه است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران