دیدبان

اعزام نیروهای متخصص خوزستانی برای بازسازی حرم حضرت زینب(س)

اعزام نیروهای متخصص خوزستانی برای بازسازی حرم حضرت زینب(س)

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید‌محمود موسوی ، یکی از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان را بازسازی حرم حضرت زینب کبری(س) برشمرد و اظهار کرد: کار بازسازی حرم نورانی عقیله بنی هاشم به ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان صحن و سرای حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) که در جنگ آسیب دیده را بازسازی می‌کند افزود: مراحل نخست انجام این کار آغاز شده‌است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه به اعزام نیروی متخصص برای بازسازی حرم حضرت رینب(س) به سوریه خبر داد و گفت: تاکنون 12 نفر در این زمینه به دمشق رفته اند و کار خود را آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان کرد: همچنین تجهیزات لازم برای انجام کارهای فنی به همراه این نیروها از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به سوریه ارسال شده است.

وی یکی از اقدامات مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال 93 بازسازی حرم حضرت زینب کبری(س) عنوان کرد و افزود: این کار با کمک ها و نذورات مردم ولایت مدار و شهید پرور استان خوزستان انجام می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به اجرای فاز نخست بازسازی حرم حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای بازسازی حرم حضرت زینب کبری(س) در دمشق 3 میلیارد ریال جمع آوری شده است از همه هموطنان به ویژه خوزستانی‌های ولایت مدار خواست برای مشارکت در این کار خداپسندانه و معنوی هدایا و نذورات خود را به این ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و ستادهای مستقر در شهرستان‌ها تحویل دهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان از اختصاص یک حساب جام بانک ملت برای دریافت کمک‌های مردمی از سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: هموطنان گرامی می توانند هدایا و نذورات نقدی خود را برای بازسازی حرم حضرت زینب کبری(س) به شماره حساب جام 4828282864 نزد بانک ملت واریز کنند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران