دیدبان

ادعای مضحک برادر عبد المالک ریگی

ادعای مضحک برادر عبد المالک ریگی

۴سال از ۲۹اردیبهشت سال ۸۹ می گذرد. روزی که عبدالمالک ریگی در گفتگو با پرس تی وی اعتراف کرد که مقام‌های ناتو از وی خواسته اند تا فعالیت‌های تروریستی خود را از مرزها فراتر برده و به داخل ایران و از جمله داخل شهر تهران تسری دهد.

به گزارش  دیدبان به نقل از افکارنیوز؛ عبدالمالک ریگی اعدام شد. اکنون جای او را برادرش گرفته است؛ عبدالرئوف ریگی برادر کوچکتر عبدالمالک ریگی. امروز او حرف هایی مشابه حرف های عبدالمالک را بردارش می زند. او در مصاحبه خود در اظهاراتی مضحک گفته است که حملات تروریستی خود را علیه ایران، به شهرهای بزرگتر می کشاند و حداکثر یک سال طول خواهد کشید که گروهک های جیش العدل و جیش النصر به تهران برسند.

او که مانند برخی از دشمنان فریب خورده و متوهم ایران، تصور می کند از طریق شبکه های مجازی می تواند در ایجاد ناامنی در ایران تاثیرگذار باشد، در توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر فعال است. لینک این مصاحبه را نیز در صفحه توییتر خود گذاشته است.





او مدعی است که به زودی عملیات تروریستی را به شهرهای بزرگ و تهران بکشاند و هدف از تاسیس جیش النصر، تاسیس یک بازوی جدید برای «اشغال ایران» است! ریگی درحالی دوباره بر طبل تفرقه افکنی میان ملت ایران می کوبد که این روزها زیاد مهمان شبکه های وهابی می شود؛ شبکه هایی که از سوی خاندان آل سعود در عربستان تغذیه می شوند و هدف آنها تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

او ظاهرا دل به پول های آل سعود و هم پیمانانش خوش کرده است؛ پول هایی که به طور قطع بی خود هزینه می شود. این گمان در جایی قوی تر می شود که او می گوید: در حال حاضر سلاح های سبک را در اختیار دارد و در آینده ای نزدیک سلاح های سنگین در اختیار گروهک او قرار خواهد گرفت.

ریگی این را هم گفته است که سلاح ما، کودکانی هستند که در قبایل ما به دنیا می آیند که روزی برای اشغال ایران و سقوط انقلاب اسلامی به سپاه ما خواهند پیوست.

ریگی که از ایجاد تفرقه افکنی در ایران ناامید شده است، به نظر می رسد اکنون با طرح ادعاهایی واهی به دنبال ایجاد تنش است و این موضوع را درحالی بیان کرده است که چنین تهدیداتی برای مردم ایران بسیار خنده دار به نظر می رسد. در زمانی که برادر وی در آسمان ردگیری و دستگیر شد، قطعا جلوگیری از تنش زایی های گروهک بسیار کوچک ریگی برای مسئولان کاری نخواهد داشت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن