دیدبان

اعتراف کارمند کنگره آمریکا به نفاق کشورش

اعتراف کارمند کنگره آمریکا به نفاق کشورش

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، مارتین روز دوشنبه در مصاحبه با پرس تی وی گفت: «پاکستان هم برنامه هسته ای دارد. هند هم برنامه هسته ای دارد، اما تحریمی در کار نیست. اسرائیل تسلیحات هسته ای دارد و از پذیرش هرگونه بازرسی امتناع کرده است و حاضر به امضای معاهده ان پی تی نیست. سیاست آمریکا هم نفاق آمیز و هم جنون امیز است.»
وی این اظهار نظر را پس از آن بیان کرد که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در روز 28 می، در آکادمی نظامی ای در وست پوینت امریکا سخنانی در مورد ایران بر زبان راند.
رئیس جمهور آمریکا در مورد فزایش تحریم ها علیه ایران در دولت خودش توضیحاتی ارئاه داد.
اوباما گفت: «به رغم هشدارهای پیاپی از سوی امریکا و اسرانیل و دیگران، برنامه هسته ای ایران به صورت مستمری سالها به پیش رفته است. در آغاز دوران ریاست جمهوری من، ما ائتلافی ایجاد کردیم که تحریم هایی را بر اقتصاد ایران تحمیل کرد، و در عین حال دست دیپلماسی را به سوی دولت ایران دراز کردیم.»
کارمند پیشین کنگره آمریکا خاطرنشان کرد که اوباما از سوی گروه های مختلف تحت فشار قرار دارد.
وی افزود: «وی بر تحریم ها پافشاری می کند، و در عین حال به صورت ظاهر سازانه ای اعلام می کند که خواستار راه حل دیپلماتیک است و این از نظر من یک سیاست  خارجی جنون آمیز است، زیرا ناشی از منافع متفاوت بسیاری است.»
ماترین در ادامه گفت، صهیونیست ها در حال وارد اوردن فشار بر واشنگتن هستند تا فشار بیشتری بر ایران اعمال کند.
وی همچنین اضافه کرد: «شما قرار است یک رئیس جمهور داشته باشید، او ممکن است اهداف و مقاصد خود را داشته باشد، اما آنها به صورت برجسته ای تحت تاثیر نیروهای دیگری قرار دارند که هزینه های کمپین های انتخاباتی آنها را تامین می کنند.»

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن