دیدبان

وزیر ورزش دوست ندارد به جام جهانی برود

وزیر ورزش دوست ندارد به جام جهانی برود

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، محمود گودرزی که برای بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافته بود، عنوان کرد: امیدوارم که تیم ملی در آرامش کامل بتواند نتیجه خوبی در جام جهانی بگیرد.
وی ادامه داد: به بازیکنان توصیه کرده‌ایم که حداکثر توان خود را برای تیم ملی بگذارند و در جام جهانی حضوری پرقدرت از خود نشان دهند.
وزیر ورزش و جوانان کشورمان در خصوص اینکه تیم ملی در جام جهانی شانس موفقیت دارد یا نه، گفت: برد خوب است اما در جام جهانی باید به فکر برنده شدن در میادین فرهنگی، هنری و حفظ ارزش‌های دینی باشیم.
گودرزی در پاسخ به این سوال که برای تماشای بازی‌های جام جهانی به برزیل می‌رود، اظهار داشت: تا به این لحظه چنین تصمیمی ندارم و امیدوارم مجبورم نکنند که به برزیل بروم.
وی درباره اینکه اگر تیم ملی در جام جهانی به پیروزی برسد پاداشی برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: هنوز در این خصوص صحبتی انجام نشده و شأن ورزشکاران بالاتر از این حرفهاست. اکنون فرصت مناسبی برای صحبت کردن در خصوص پاداش نیست اما اگر بردی کسب شود، قطعاً با پاداش همراه خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه چرا حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم بدرقه ملی پوشان شرکت نکرد، گفت: دیروز (دوشنبه) در تهران طوفان آمد که این حادثه منجر به کشته شدن ۵ نفر شد و خانواده‌های زیادی هم آسیب دیدند. آقای روحانی نیز به علت این حادثه در مراسم شرکت نکرد.
گودرزی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روحانی به دلیل استقبال کم مردم در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال حاضر نشده، عنوان کرد: چنین چیزی اصلاً درست نیست. او حتی برای بدرقه کشتی‌گیران هم در مراسم شرکت کرد و مطمئناً برای ورزش پر طرفداری چون فوتبال دوست داشت که حضور داشته باشد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن