دیدبان

همسر یک مقام دولتی از واردکنندگان بزرگ بنزین!

همسر یک مقام دولتی از واردکنندگان بزرگ بنزین!

به گزارش دیدبان به نقل از پرسا نیوز، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاییدیه وزارت نفت در خصوص کیفیت بنزین این پتروشیمی ها موجود است، گفت: مسئولان محیط زیست و سازمان استاندارد تاکنون هیچ آنالیز و آزمایشی در خصوص کیفیت بنزین های داخلی نداشته اند و بر اساس نظر وزارت نفت مبنی بر لزوم واردات بنزین و بی کفیتی بنزین داخلی اظهار نظر می کنند.
وی تاکید کرد: ظن قوی این است که بستگان مسئولان از طریق واردات بنزین به ثروت و منافعی دست یافته اند. این افراد به قدرت و ثروت وصل هستند و در منافع مردم دست اندازی می کنند.
عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: همسر یک مقام مسئول در دولت واردکننده بنزین است که این امر تردیدها در خصوص پشت پرده واردات بنزین را افزایش می دهد.
وی تاکید کرد: وزارت نفت تاکنون نتوانسته بی کیفیتی بنزین تولید داخل را ثابت کرده و اسناد و مدارکی در خصوص سرطانزا بودن بنزین های داخلی منتشر کند.
موسوی نژاد با بیان اینکه پشت پرده واردات بنزین بازی سیاسی است، گفت: برخی از بستگان مسئولان به دنبال کسب منافعی هستند و در این راستا خواستار واردات بنزین می باشند.
عضو کمیسیون انرژی گفت: در صورتی که آلودگی بنزین تولید داخل ثابت شود کمیسیون انرژی خود وارد بررسی این موضوع شده و از ادامه تولید و فروش این بنزین جلوگیری می کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن