دیدبان

عاملان تقلبی ترور مغنیه به هلاکت رسیدند +عکس

عاملان تقلبی ترور مغنیه به هلاکت رسیدند +عکس

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم به نقل از منابع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد که عملیات تروری که در موزه یهودی در بروکسل انجام شد، طراحی شده بود و دو تن از عوامل ارشد جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داد که پست های حساسی را در موساد داشتند.
اسرائیل الیوم نوشت که واژه "مأموریت های حساس" در عرف جاسوسی اسرائیلی ها به اقداماتی گفته می شود که محرمانه است و با ابعاد مهمی از جمله زمینه‌های نظامی، امنیتی و جاسوسی در ارتباط است.
این روزنامه با اعلام اینکه روزنامه بلژیکی لوسوار چهارشنبه آینده مقاله مهمی را از سوی خبرنگار خود در اسرائیل در مورد این عملیات خواهد نوشت، اعلام کرد که کشته شدگان این حادثه در موساد فعالیت می کردند و در برنامه‌های ترور محمود المبحوح از اعضای ارشد حماس و شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله لبنان دست داشتند.
در حالی که به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به دنبال جوسازی رسانه‌ای دیگری علیه محور مقاومت است و سعی در منحرف کردن افکار عمومی جهان در شناسایی عاملان اصلی ترور عماد مغنیه است تا با جوسازی رسانه‌ای عاملان اصلی در امان بمانند و همچنین برگه برنده حزب‌الله بسوزد.
 

عاملان تقلبی ترور عماد مغنیه به هلاکت رسیدند!

عاملان تقلبی ترور عماد مغنیه به هلاکت رسیدند!

 این گزارش مدعی شد که عاملان این اقدام افراد مورد هدف را دقیقا می شناختند و می دانستند که آنها مریم ریفا و امانوئل ریفا هستند که چند سال قبل در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی کار می‌کردند و هر دو از افسران ارشد موساد بوده‌اند. بر اساس این گزارش مریم و امانوئل مأموریت‌های مهمی طی چهار سال در سفارت رژیم صهیونیستی در برلین انجام دادند که این مأموریت حدود یک سال پیش به پایان رسید.
رژیم صهیونیستی با این شانتاژ تبلیغاتی به دنبال باز کردن پرونده موهوم دیگری علیه محور مقاومت در انجام یک عملیات برون مرزی علیه خود است و از سوی دیگر می‌خواهد روند انتقام گیری حزب‌الله از رژیم صهیونیستی به علت ترور شهید عماد مغنیه را به اهداف جاسوسی کوچک تنزل دهد.
شنبه هفته پیش (سوم خرداد) یک فرد مسلح به موزه یهودیان در بروکسل حمله کرد که در این حمله چهار تن کشته شدند. پیشتر اعلام شده بود که دو تن از کشته شدگان این حادثه اسرائیلی بوده اند. 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن