دیدبان

محدودیت های ترافیکی ایام ارتحال امام(ره)

محدودیت های ترافیکی ایام ارتحال امام(ره)

به گزارش دیدبان به نقل از مهر، براساس اعلام پلیس راه کشور تردد موتور سیکلت ازساعت12 ظهر روزسه شنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای هراز،فیروزکوه، کرج- چالوس،قزوین- رشت،تهران- سمنان- مشهد،ساوه- همدان وبلعکس ممنوع است.

محدودیت های جاده چالوس

تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت3 بامداد روز شنبه هفدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و از ساعت 15  روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

محدودیت های جاده هراز

تردد تمامی تریلرها ازاین محور همچنان ممنوع بوده و تردد تمامی کامیونها و کامیونت ها به جز حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 12 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز پنج شنبه 15 خرداد  وهمچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد  وسایل نقلیه از ساعت 13روز جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه هفته آینده  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعهتا 2  بامداد روز شنبه  با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد  وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه می شود.

جاده فیروزکوه

تردد  تریلرها به جز حاملان مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 13 روزسه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه وهمچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه وجمعه از تهران به قائم شهر وبلعکس ممنوع است.

جاده قدیم قزوین- رشت

 تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 14 روز سه شنبه تاساعت 24  روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 7صبح تا 24 روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری در محور قدیم قزوین- رشت ممنوع است. تردد این قبیل وسایل نقلیه درآزاد راه قزوین- رشت نیزکماکان ممنوع خواهد بود .

جاده آستارا اردبیل

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 7صبح تا 23 روزهای سه شنبه وچهارشنبه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 جمعه از آستارا به اردبیل و مسیر برگشت ممنوع است.

جاده قم

 تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون وکامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت14  روز سه شنبه تا ساعت 24  روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 14 تا 24  روزجمعه  از محورهای قدیم قم- تهران، قم به سلفچگان و قدیم کاشان- قم اتوبان کاشان - قم ممنوع است. رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان- ساوه تردد کنند.وسایل نقلیه سنگین باربری که از استانهای مرکزی و اصفهان به طرف تهران در حرکت هستند  باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران وبرعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون وکامیونت) به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 روز سه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه وهمچنین از ساعت 14 تا 24 روزجمعه که از استانهای جنوبی کشور(هرمزگان- سیستان و بلوچستان-کرمان ویزد)بطرف قم در حرکت هستند باید  از مسیر سه راهی نطنز-مورچه خورت- دلیجان-سلفچگان- ساوه- تهران وبر عکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

آزاد راه تهران – قم حد فاصل پل حسن آباد تا حرم مطهر حضرت امام (ره) (باند شرقی، مسیر جنوب به شمال) از ساعت 24 روز سه شنبه تا 16 روز چهار شنبه  مسدود است. بر این اساس رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از فرودگاه امام خمینی(ره) به تهران را دارند می توانند از محور قدیم قم – تهران ، آزادراه و جاده قدیم ساوه - تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

 آزاد راه اصفهان-کاشان

 تردد کلیه کامیونها و تریلرها از ساعت 8 صبح روز سه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه  و همچنین از ساعت 14 تا 24  روز جمعه از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است. رانندگان اینگونه وسایل نقلیه باید  از محور قدیم اصفهان- دلیجان- سلفچگان تردد کنند.

براساس اعلام پلیس راه کشوررانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکت هستند،موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری می شود.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستن در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران