دیدبان

روستاییان کشور رایگان ویزیت می شود

روستاییان کشور رایگان ویزیت می شود

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، محمد رئیس‌زاده صبح امروز در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از بهبود وضعیت رسیدگی به مردم مناطق محروم کشور و ویزیت رایگان روستاییان در سال جاری خبر داد.
وی اهداف مهم سازمان بسیج جامعه پزشکی را خدمات‌رسانی بهتر به مردم در مناطق کمتر برخوردار و محروم به لحاظ درمانی ذکر کرد.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم حوزه سلامت اقدام‌های بسیج جامعه پزشکی بدون توجه به امکانات لازم، خدمات‌رسانی به مناطق محروم است.
وی با بیان اینکه سال گذشته طرح ویزیت رایگان در بالغ بر ۷۰ بیمارستان ثابت و صحرایی انجام شد، تصریح کرد: سال گذشته ۳ میلیون نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی در مناطق محروم را ارائه کردند و امسال این طرح با خدمات بهتری اجرا می‌شود.
رئیس‌زاده چهار محور تعالی جمعیت، اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت، مدیریت علمی در حوزه سلامت و تغذیه سالم و حلال را در دستور کار سازمان بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان رودبار در ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار به لحاظ درمانی و محروم و ویزیت رایگان در کشور برتر است.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور هدف از سفر خود به رودبار را تقویت انسجام تشکیلاتی برای ارائه خدمات به مردم عنوان کرد.
وی درباره اجرای طرح نظام سلامت یادآور شد: کمک دولت در این بخش متوجه روستاییان می‌شود و اجرای آن می‌تواند سلامت مناطق محروم را تضمین کند و ماندگاری پزشکان و پرداخت کمتر فرانشیز به نفع مردم خواهد بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران