دیدبان

افکار نورانی امام خمینی(ره) نقشه راه آزادمردان است

افکار نورانی امام خمینی(ره) نقشه راه آزادمردان است

به گزارش دیدبان به نقل ازخبرگزاری شبستان ، مالک بهروزی، معاون اجرایی سپاه عاشورا، امروز(8 خرداد) در جمع مسئولان کاروان های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، با بیان اینکه افکار نورانی امام راحل(ره) نقشه راه آزادمردان جهان است، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه آزادمردان دنیا در سایه افکار نورانی امام راحل(ره) جایگاه و پایگاه معنوی خود را شناخته اند.
وی در ادامه، ولایت فقیه را مهمترین و بزرگترین یادگار امام راحل(ره) دانست و تاکید کرد: برگزاری مراسم ارتحال علاوه بر اینکه بهانه ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) است، فرصتی است که ضمن بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اقتدار معنوی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم تا به فکر تعرض و تجاوز به مرزهای معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی نیفتند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به جایگاه معنوی امام راحل(ره) گفت: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود توانست در برهه ای که کم مانده بود در اثر سیاست های تحقیرآمیز استکبار هویت خود را از دست دهیم جانی دوباره بخشید و از یوغ ستمگران نجات داد.
بهروزی خاطر نشان کرد: مسئولان باید تدابیری اتخاذ کنند برای انتقال و تامین نیازهای مادی و معنوی و برقراری امنیت زائران که در این سفر معنوی و روحانی بتوانیم شاهد حضور باشکوه بوده آنها باشیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران